Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 21  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0009141 xodb^"
  1. Specifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová .  Praha :  Grada Publishing,  2023  163 stran   [1, z toho volných 0]
    Specifika marketingu luxusních značek
  2. Boj o pozornost. II., Jak si dělat chytrý osobní marketing / Filip Kahoun .  [Praha] :  [Filip Kahoun],  2021  288 stran   [1, z toho volných 1]
    Boj o pozornost
  3. Zákony bohatství : vydělávejte tím, co milujete. Staňte se vyhledávanou značkou v oboru / Martina Brandová, Tomáš Lukavec .  Dubeč :  Zákony Bohatství?!,  2019  191 stran   [1, z toho volných 1]
    Zákony bohatství
  4. Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša .  Praha :  Press21,  [2019]  ©2019  218 stran   [1, z toho volných 0]
    Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
  5. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov .  Praha :  Dobrovský,  2018  241 stran   [1, z toho volných 1]
    Jak se budují značky
  6. Brand New : nová podoba značek / Olins Waly ; z anglického originálu ... Brand new: the shape of brands to come přeložil Petr Havlíček .  Praha :  Slovart,  2016  200 stran   [1, z toho volných 1]
    Brand New
  7. Branding neziskových organizací / Dita Hommerová .  Žatec : [Plzeň] :  Ohře Media ; Plzeňský kraj,  2015 .  108 s.   [1, z toho volných 1]
    Branding neziskových organizací
  8. Značky a český zákazník / Peter Štarchoň, Martina Juříková a kolektiv .  Zlín :  Radim Bačuvčík - VeRBuM,  2015  104 stran   [1, z toho volných 1]
    Značky a český zákazník
  9. Vytvořte si vlastní značku : proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt / John Purkiss a David Royston-Lee ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Hrbková] .  Praha :  Synergie Publishing SE,  c2014 .  198 s.   [1, z toho volných 1]
    Vytvořte si vlastní značku
  10. Jak cool značky zůstávají hot : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" / Joeri van den Bergh, Mattias Behrer ; [přeložila Libuše Mohelská] .  Brno :  BizBooks,  2012 .  248 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak cool značky zůstávají hot

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.