Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 18  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0009864 xodb^"
  1. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] .  Praha :  Grada,  2013 .  814 s.   [3, z toho volných 3]
    Marketing management
  2. 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] .  Brno :  BizBooks,  2013 .  208 s.   [1, z toho volných 1]
    8 strategií růstu
  3. Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A Caslione ; [překlad Tomáš Juppa] .  Brno :  Computer Press,  2009 .  214 s.   [1, z toho volných 1]
    Chaotika
  4. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] .  Praha :  Grada,  2008 .  236 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
  5. Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] .  Praha :  Management Press,  2007 .  171 s.   [3, z toho volných 3]
    Marketing v pohybu
  6. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] .  Praha :  Grada,  2007 .  788 s.   [8, z toho volných 8]
    Marketing management
  7. Moderní marketing : 4. evropské vydání / Philip Kotler ... [et al. ; přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový] .  Praha :  Grada,  2007 .  1041 s.   [7, z toho volných 6]
    Moderní marketing
  8. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] .  Praha :  Grada,  2005 .  199 s.   [4, z toho volných 4]
    Inovativní marketing
  9. Marketing v otázkách a odpovědích / Philip Kotler ; [překlad Jana Kalová] .  Brno :  CP Books,  2005 .  iv, 130 s.   [4, z toho volných 4]
    Marketing v otázkách a odpovědích
  10. Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong .  Praha :  Grada,  c2004 .  855 s.   [6, z toho volných 6]
    Marketing

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.