Výsledky vyhledávání
- Veletrh - multimediální nástroj firemní komunikace v konkurenčním prostředí = Fair - multimedia vehicle of company communication in competitive universe : teze habilitační práce / autor Dušan Pavlů . Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, 2006 . 32 s.
- Marketingové komunikace a kultura / Dušan Pavlů a kolektiv . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2005 . 156 s.
- Studijní opory I : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 . 191 s.
- Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv . Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004 . 130 s.
- Dítě a reklama : odborná konference s mezinárodní účastí - Zlín 28. května 2003 : 43. mezinárodní festival filmů pro děti a mládež / [sborník sestavil a redakčně zpracoval Dušan Pavlů] . Zlín : Amasia, 2003 . 100 s.
- Výstavy a veletrhy : historie, teorie, praxe, komunikační specifika / Dušan Pavlů . Praha : Merkur, 1988 178 stran, 32 nečíslovaných stran obrazových příloh
- Propagace - specifická forma sociální komunikace : k některým základním otázkám propagačního působení v socialistické společnosti / Dušan Pavlů . Praha : Novinář, 1984 . 206 s.
- Slovník propagace : A... Z / Dušan Pavlů ... [et al.] . Praha : Merkur, 1983 . 246 s.
- Svět spotřeby pro a proti / Vjačeslav Pavlovič Moťašov ; [z ruského originálu ... přeložili Dušan Pavlů, Marie Pavlů] . Praha : Mladá fronta, 1981 . 193 s.
- Propagace - kulturně výchovný nástroj socialistické společnosti / Dušan Pavlů . Praha : Ústav pro kulturně výchovnou činnost, 1981 . 142 s.