Number of the records: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    TitleMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Issue2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2012
    Phys.des.313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 369.00 Kč
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings marketing cestovního ruchu
    Form, Genre monografie
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC338.487:658.8 * (048.8)
    AnnotationDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 308228Půjčovna literaturymístní sklad
    J 308228 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.