Number of the records: 1  

Kulturní aspekty české a evropské reklamy

  1. Author Světlík, Jaroslav, 1949- (Author)
    TitleKulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík
    Parallel TitleCultural aspects of Czech and European advertising
    Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
    Issue stat.Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005
    Phys.des.34 s. ; 21 cm
    ISBN80-7318-271-8
    EditionTeze habilitační práce = Habilitation thesis
    Series/headingUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze habilitační práce
    NoteSouběžný název edice z rubu tit. s.. 60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings reklama a propagace - kulturní aspekty * marketingová komunikace - kulturní aspekty * reklama a propagace - Česko * reklama a propagace - země Evropské unie * marketingová komunikace - Česko * marketingová komunikace - země Evropské unie * 7 advertising - cultural aspects * 7 communication in marketing - cultural aspects * 7 advertising - Czechia * 7 advertising - European Union countries * 7 communication in marketing - Czechia * 7 communication in marketing - European Union countries
    Form, Genre habilitační práce * teze * 7 habilitation theses * 7 abstracts
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 658.8:316.77 * 316.72/.75 * (437.3) * (4) * (043.5) * (048.3)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Kulturní aspekty české a evropské reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.