Number of the records: 1  

Emoce v marketingu

  1. Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    TitleEmoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2014
    Phys.des.289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4843-6 495.00 Kč
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings marketing - psychologické aspekty * spotřebitelé * spotřebitelské chování * emoce
    Form, Genre příručky
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC339.138 * 658.8 * 366 * 366.1 * 159.942 * (035)
    AnnotationEmoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 323747Půjčovna literaturymístní sklad
    Emoce v marketingu

    [?COMMENTSIGNIN]

    • Rating5/5
      Bezvadná knížka nejen o marketingu , ale o emocích obecně, hodila by se i pro téma psychologie. Hodně zajímavé teorie.

      , source: Středočeská vědecká knihovna v Kladně


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.