Number of the records: 1  

Reklama

  1. Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    TitleReklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Portion of titleJak dělat reklamu
    Spine TitleReklama - jak dělat reklamu
    Other author Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Issue3., aktualiz. a dopl. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2010
    Phys.des.208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3492-7 249.00 Kč
    EditionMarketing
    Series/heading Marketing (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings reklama a propagace * reklamní strategie
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.113 * 659.1 * (035)
    AnnotationNové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 289367Půjčovna literaturymístní sklad
    J 289367 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Reklama

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.