Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^kl_us_auth 0277800^"
  1. Boom české ekonomiky : anomálie, nebo trvalý trend?/ / Petr Dufek, Karel Dyba, Helena Horská, Stanislava Janáčková, Svatopluk Kapounek, Zuzana Kučerová, Hana Lipovská, Aleš Michl, Marek Rojíček, Petr Sklenář, Jan Skopeček, Miroslav Ševčík, Eva Zamrazilová .  Praha :  Institut Václava Klause,  2016  126 stran   [2, currently available 2]
    Boom české ekonomiky
  2. Masová imigrace : záchrana, nebo zkáza Evropy? / Stanislava Janáčková, Jan Skopeček, Martin Slaný, Hana Lipovská, Filip Šebesta, Michal Semín, Jan Keller, Alexandr Tomský, Václav Klaus, Jiří Weigl, Ladislav Jakl, Ivo Strejček, Miroslav Ševčík, Tomáš Břicháček, Lukáš Kovanda, Miloš Kubánek, Hans-Werner Sinn, Marek Loužek, Milan Vodička, Daniel Deyl, Daniel Bier, Václav Klaus ml. ; editor Marek Loužek .  Praha :  Institut Václava Klause,  2016  221 stran   [1, currently available 1]
    Masová imigrace
  3. Spor o měnovou politiku v kontextu devizových intervencí / Karel Brůna, Karel Dyba, Václav Klaus, Lukáš Kovanda, Martin Mašát, Pavel Ryska, Jan Skopeček, Martin Slaný, Miroslav Ševčík, Vladimír Tomšík, Václav Vlk, Eva Zamrazilová .  Praha :  Institut Václava Klause,  2015  132 stran   [1, currently available 1]
    Spor o měnovou politiku v kontextu devizových intervencí
  4. Regulace nájemného - politicky motivovaná nespravedlnost / Miroslav Zajíček (vedoucí autorského kolektivu), Miroslav Ševčík, Karel Zeman .  Praha :  Oeconomica,  2009 .  116 s.   [1, currently available 1]
    Regulace nájemného - politicky motivovaná nespravedlnost
  5. Dopady zákazu reklamy na tabákové výrobky v České republice / [autorský tým: Jan Havel, Pavel Jílek, Miroslav Ševčík] .  Praha :  Liberální institut,  2000 .  55 s.   [1, currently available 1]
    book
  6. The effects of a ban on tobacco products advertising in the Czech Republic / [authors: Jan Havel, Pavel Jílek, Miroslav Ševčík] .  Prague :  Liberální institut,  2000 .  55 s.   [1, currently available 1]
    The effects of a ban on tobacco products advertising in the Czech Republic


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.