Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth 0230549 xodb^"
  1. Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma : návod na tvorbu koncepčních dokumentů v oblasti informačního vzdělávání / Michaela Dombrovská .  Praha :  Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum,  2018  149 stran   [1, currently available 1]
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma
  2. Ad majorem evidentiam : literární reprezentace "zřejmého" v textech J.A. Komenského / Lenka Řezníková .  Praha :  Filosofia,  2018  255 stran   [1, currently available 1]
    Ad majorem evidentiam
  3. Dlouhodobé makroekonomické dopady kvality vzdělávacího systému a související mikroekonomické aspekty učitelských platů v České republice / Daniel Münich, Jan Straka, Peter Ondko .  Praha :  CERGE-EI,  2014 .  72 s.   [1, currently available 1]
    Dlouhodobé makroekonomické dopady kvality vzdělávacího systému a související mikroekonomické aspekty učitelských platů v České republice
  4. Předpoklady úspěchu v práci a v životě : výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC / Jana Straková, Arnošt Veselý (eds.) .  Praha :  Dům zahraničních spolupráce,  2013 .  228 s.   [1, currently available 1]
    Předpoklady úspěchu v práci a v životě
  5. Vzdělanostní nerovnosti v české společnosti : vývoj od počátku 20. století do současnosti / Natalie Simonová .  Praha :  Sociologické nakladatelství (SLON) : Sociologický ústav AV ČR,  2011 .  179 s.   [1, currently available 1]
    Vzdělanostní nerovnosti v české společnosti
  6. Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ / Jiří Havel, Veronika Najvarová a kol. .  Brno :  Masarykova univerzita,  2011 .  110 s.   [1, currently available 1]
    Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ
  7. Funkční gramotnost - proměny a faktory gramotnosti ve vztazích a souvislostech / Jana Doležalová .  Hradec Králové :  Gaudeamus,  2005 .  88 s.   [1, currently available 1]
    Funkční gramotnost - proměny a faktory gramotnosti ve vztazích a souvislostech


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.