Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth 0250428 xodb^"
  1. Duše národa / Marek Prchal .  [Česko] :  Duše národa,  2024  422 stran   [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    Duše národa
  2. Republika v exilu : inscenování československé vlády v Londýně za druhé světové války / Pavel Horák .  Praha :  NLN,  2022  209 stran   [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    Republika v exilu
  3. Kecy & politika : jak jsme začali a ještě neskončili / Bohumil Pečinka, Petros Michopulos .  [Česko] :  Lux septem s.r.o.,  2022  116 stran   [1, currently available 1]
    Kecy & politika
  4. Volby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček .  Praha :  Práh,  2022  78 stran   [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    Volby v kapse
  5. Personalizace politiky v České republice / Marcela Voženílková .  Brno :  Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav,  2018  258 stran   [1, currently available 1]
    Personalizace politiky v České republice
  6. Volební kampaně 2013 : strategie, osobnosti, rozpočty : devět největších kampaní pod drobnohledem : český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali / Pavel Šíma, Marcela Králiková a kolektiv .  Brno :  Barrister & Principal,  2014 .  237 s., [30] s. obr. příl.   [1, currently available 1]
    Volební kampaně 2013
  7. Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová .  Praha :  Sociologické nakladatelství (SLON),  2013 .  264 s.   [1, currently available 1]
    Voliči, strany a negativní kampaň
  8. Politická komunikace : od res publica po public relations / Jan Křeček .  Praha :  Grada,  2013 .  169 s.   [2, currently available 2]
    Politická komunikace
  9. Politika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.] .  V Praze :  C.H. Beck,  2013 .  xvi, 255 s.   [1, currently available 1]
    Politika a politický marketing
  10. Slovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček .  Praha :  Grada,  2012 .  103 s.   [1, currently available 1]
    Slovník politického managementu a volebního marketingu

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.