Počet záznamů: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. Autor Slavík, Jakub (Autor)
    NázevMarketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4819-1 299.00 Kč
    EdiceManažer
    Edice/záhl. Manažer
    PoznámkyTerminologický slovník
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla marketing * strategický management * strategický marketing * veřejné služby
    Forma, žánr příručky
    MDT339.138 * 658.8 * 005.21 * 658.8:005.21 * 351 * (035)
    AnotaceNa trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 323246Půjčovna literaturymístní sklad
    J 323246 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.