Počet záznamů: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Autor Slavík, Jakub (Autor) Název Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm ISBN 978-80-247-4819-1 299.00 Kč Edice Manažer Edice/záhl. Manažer Poznámky Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing * strategický management * strategický marketing * veřejné služby Forma, žánr příručky MDT 339.138 * 658.8 * 005.21 * 658.8:005.21 * 351 * (035) Anotace Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 323246 Půjčovna literatury místní sklad J 323246 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1