Počet záznamů: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Autor Kim, W. Chan (Autor)
    NázevStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi
    Unif.název Blue ocean strategy. Česky
    Další autor Mauborgne, Renée (Autor)
    Grusová, Irena (Překladatel)
    Somogyi, Petr (Překladatel)
    Vydání2. rožšířené a aktualizované vydání
    Nakl.údajePraha : Management Press, 2015
    Fyz.popis283 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7261-295-6 Kč 459.00
    EdiceKnihovna světového managementu ; sv. 39
    Edice/záhl. Knihovna světového managementu
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * konkurenceschopnost * inovace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.138.017 * 005.21 * 339.137.2 * 330.341.1 * (035)
    AnotaceVe snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 340183Půjčovna literaturymístní sklad
    Strategie modrého oceánu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.