Počet záznamů: 1
Strategie modrého oceánu
Autor Kim, W. Chan (Autor) Název Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi Unif.název Blue ocean strategy. Česky Další autor Mauborgne, Renée (Autor) Grusová, Irena (Překladatel) Somogyi, Petr (Překladatel) Vydání 2. rožšířené a aktualizované vydání Nakl.údaje Praha : Management Press, 2015 Fyz.popis 283 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-7261-295-6 Kč 459.00 Edice Knihovna světového managementu ; sv. 39 Edice/záhl. Knihovna světového managementu Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * konkurenceschopnost * inovace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138.017 * 005.21 * 339.137.2 * 330.341.1 * (035) Anotace Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 340183 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1