Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení

  1. Autor Skřivánek, Zdeněk, 1940- (Autor)
    NázevMarketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov
    Další autor Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    Makarov, Věroslav (Autor)
    Machač, Otakar, 1935- (Autor)
    Další korp. Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích. Katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991
    Fyz.popis2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
    ISBN80-85113-29-5
    80-85113-30-9
    PoznámkyAutoři 2. dílu: Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Otakar Machač. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 300 výt.
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Určeno pro posluchače VŠCHT v Pardubicích, účastníky licenčního studia a pracovníky průmyslové praxe
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005 * (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.