Počet záznamů: 1  

Studijní opory VI

  1. NázevStudijní opory VI : texty pro studující v kombinované formě : magisterský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005
    Fyz.popis224 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-7318-322-6
    EdiceUčební texty vysokých škol
    Edice/záhl.Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Učební texty vysokých škol
    Poznámky200 výt.. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Předmět.hesla marketing * ekonomie * personální management * kulturní antropologie * 7 marketing * 7 economics * 7 personnel management * 7 cultural anthropology
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * 33 * 005.95/.96 * 39 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Studijní opory VI

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.