Počet záznamů: 1  

Žlutá kniha budování značky

  1. Autor Pastier, Michal, 1984- (Autor)
    NázevŽlutá kniha budování značky / Michal Pastier ; český překlad: Rado Ondřejíček
    Unif.název Žltá kniha budovania značky. Česky
    Další autor Ondřejíček, Rado, 1977- (Překladatel)
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údaje[Praha] : Barecz & Conrad Books, 2024
    Fyz.popis604 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
    ISBN978-80-908768-6-6 Kč 990.00
    PoznámkyPřeloženo ze slovenštiny. Obálkový podnázev: dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní, firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti. Terminologický slovník
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Předmět.hesla podnikání * identita organizace * obchodní značky * řízení značky * 7 branding
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT658.114 * 005.336 * 658.626 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 423344Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (do 20.12.2024)
    Žlutá kniha budování značky

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.