Počet záznamů: 1
Reklama
Autor Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor) Název Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Jiná role) Vydání Vydanie druhé, rozšírené a prepracované Nakl.údaje Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Fyz.popis 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-87500-94-1 Kč 399.00 Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Obsahuje bibliografii Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 363964 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1