Počet záznamů: 1
Reklama
SYS 1170582 LBL 00000nam-a22^^^^^-i-4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208180134.2 007 ta 008 180215s2018----xr-ach-e------000-0-slo-d 015 $a cnb002961750 020 $a 978-80-87500-94-1 $q (vázáno) : $c Kč 399.00 035 $a (OCoLC)1039829253 040 $a KLG001 $b cze $e rda 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0288244 $a Horňák, Pavel, $d 1953-2023 $4 aut 245 10
$a Reklama : $b teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / $c Pavel Horňák 250 $a Vydanie druhé, rozšírené a prepracované 264 -1
$a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2018 300 $a 398 stran : $b ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*h0002095 $a reklama a propagace $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004159 $a marketingová komunikace $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 710 2-
$7 kl_us_auth*0208504 $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $4 oth 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1