Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Horňák, Pavel, 1953-2023

    Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák. -- Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. -- Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. -- 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm. -- Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. -- Obsahuje bibliografii. -- ISBN : 978-80-87500-94-1 (vázáno) : Kč 399.00.
    I. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací


    reklama a propagace * marketingová komunikace * monografie
    659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
    659 - Reklama. Public relations. Média


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.