Počet záznamů: 1
Reklama
- Horňák, Pavel, 1953-2023
Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák. -- Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. -- Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. -- 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm. -- Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. -- Obsahuje bibliografii. -- ISBN : 978-80-87500-94-1 (vázáno) : Kč 399.00.
I. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
reklama a propagace * marketingová komunikace * monografie
659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
659 - Reklama. Public relations. Média
Počet záznamů: 1