Number of the records: 1  

Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu

  1. Corporate nameTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    Other nameTechnická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu
    See also (Earlier heading) Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Data source entryUngerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 ; autoritní forma
    www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 ; autoritní forma, odkaz viz též
    NoteKatedra marketingu a obchodu vznikla v roce 2014 spojením Katedry marketingu a Katedry mezinárodního obchodu.
    Collection kindFile of corporation names
    References (1) - File of corporation names
    (3) - Monographies, maps
    Databáze národních autorit NK ČR
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.