Number of the records: 1
Marketingové pojetí značky
Author Velčovská, Šárka, 1971- (Author) Title Marketingové pojetí značky / Šárka Velčovská, Milada Marhounová Other author Marhounová, Milada, 1948- (Author) Other corp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta Issue 1. vyd. Issue stat. Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005 Phys.des. 48 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-248-0934-6 (brož.) : 53.00 Kč Note 300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta Obsahuje bibliografii Audience Určeno pro posluchače 4. roč. EkF Subj. Headings oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingový management Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.626 * 005:658.626 * 658.8:005 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 232846 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1