Number of the records: 1
Marketing II
Autor Chovancová, Miloslava, 1952- (Autor) Název Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná Další autor Pilík, Michal, 1978- (Autor) Podaná, Michaela, 1978- (Autor) Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 Fyz.popis 255 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-7318-380-3 (brož.) : 242.00 Kč Poznámky 200 výt.. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 241338 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1