Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Author Ftorek, Jozef, 1973- (Author) Title Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 165 s. : il. ISBN 978-80-247-1903-0 198.00 Kč Edition Manažer. Komunikace Series/heading Manažer. Komunikace Note Obsahuje bibliografie a odkazy na internetové stránky Subj. Headings public relations * masmédia * mediální komunikace Form, Genre analýzy * příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 * 659.3 * 316.774 * 316.772.4 * (035) Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 242158 Půjčovna literatury depozitář J 242158 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1