Number of the records: 1  

Marketingové plánování, controlling a audit

  1. Author Glogar, Alois, 1932-2018 (Author)
    TitleMarketingové plánování, controlling a audit / Alois Glogar a kolektiv
    Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
    Phys.des.146 s. ; 30 cm
    ISBN80-7318-401-X (brož.) : 146.00 Kč
    NoteNáklad 200 výtisků. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings strategický marketing * marketingový management * marketingový audit
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * 658.8:005 * 658.8:005.52 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 243679Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingové plánování, controlling a audit

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.