Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Hálek, Vítězslav, 1965- (Author)
    TitleZáklady marketingu / Vítězslav Hálek, Stanislav Rošický
    Other author Rošický, Stanislav, 1942- (Author)
    Other corp. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Hradec Králové : Gaudeamus, 2007
    Phys.des.311 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7041-825-3 (brož.) : 157.00 Kč
    NoteNáklad 500 výtisků. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, katedra ekonomie a managementu. Vydavatel: Univerzita Hradec Králové
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 255767Půjčovna literaturydepozitář
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.