Number of the records: 1  

Marketing obchodní firmy

  1. Author Zamazalová, Marcela (Author)
    TitleMarketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2009
    Phys.des.232 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2049-4 298.00 Kč
    EditionManažer. Marketing
    Series/heading Manažer. Marketing
    NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings obchodní podniky * podnikový management * marketingový management
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC334.711 * 658 * 658.8:005 * (035)
    AnnotationV této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 266416Půjčovna literaturydepozitář
    J 266416 aPůjčovna literaturydepozitář
    Marketing obchodní firmy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.