Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Author Machková, Hana (Author)
    TitleMezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková
    Issue3., aktualiz. a přeprac. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2009
    Phys.des.196 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2986-2 299.00 Kč
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings mezinárodní marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:339.564 * (035)
    AnnotationNové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny so
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 274584Půjčovna literaturydepozitář
    J 274584 aPůjčovna literaturydepozitář
    Mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.