Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. Author Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    TitleMarketingový výzkum : distanční studijní opora / Miroslav Foret, Jana Stávková, Anna Vaňová
    Other author Stávková, Jana, 1947- (Author)
    Vaňová, Anna (Author)
    Other corp. Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita. Provozně ekonomická fakulta
    Univerzita Mateja Bela. Ekonomická fakulta
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006
    Phys.des.114 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-239-7755-5 (brož.) : 140.00 Kč
    NoteNad názvem: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Obsahuje bibliografii
    Language noteČást. slovenský text
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech * Slovak
    URL Obsah Digitalizovaný dokument
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 275541Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.