Number of the records: 1  

Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

  1. Author Kalista, Martin (Author)
    TitleProduct placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Ostrava : Key Publishing, 2011
    Phys.des.69 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7418-111-5 (Key Publishing : brož.)
    978-80-87255-53-7 (B.I.B.S. : brož.) : 140.00 Kč
    EditionMonografie
    Series/heading Monografie (Key Publishing)
    NoteNad názvem koeditor: Brno International Business School
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings výrobky * reklama a propagace * rozhlasové vysílání * televizní vysílače * regulace reklamy
    Keywordsmonografie
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.62 * 659.1 * 654.195.6 * 654.197 * 351.824.5 * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 297501Půjčovna literaturymístní sklad
    Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.