Number of the records: 1
Psychologie reklamy
Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author) Title Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Issue 4., rozš. a aktualiz. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2012 Phys.des. 324 s. : barev. il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-4005-8 459.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings psychologie reklamy Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 159.98:659.1 * (035) Annotation Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efekt Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 303959 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1