Number of the records: 1  

Velký slovník marketingových komunikací

  1. Author Jurášková, Olga, 1966- (Author)
    TitleVelký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
    Other author Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2012
    Phys.des.271 s. : portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4354-7 349.00 Kč
    NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings marketingová komunikace * oborová terminologie
    Form, Genre výkladové slovníky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC81'373.46 * 658.8:316.77 * (038.072) * (038.072)81
    AnnotationVelký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem sl
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count3, currently available 2, at library only 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 308630Půjčovna literaturymístní sklad
    J 308630 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 308630 bVšeobecná studovnaPříručka-Ekonomie, managementIn-Library Use Only
    Velký slovník marketingových komunikací
    Velký slovník marketingových komunikací

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.