Number of the records: 1
Velký slovník marketingových komunikací
Author Jurášková, Olga, 1966- (Author) Title Velký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv Other author Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2012 Phys.des. 271 s. : portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4354-7 349.00 Kč Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings marketingová komunikace * oborová terminologie Form, Genre výkladové slovníky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 81'373.46 * 658.8:316.77 * (038.072) * (038.072)81 Annotation Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem sl Country Czech Republic Language Czech Copy count 3, currently available 2, at library only 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 308630 Půjčovna literatury místní sklad J 308630 a Půjčovna literatury místní sklad J 308630 b Všeobecná studovna Příručka-Ekonomie, management In-Library Use Only
Number of the records: 1