Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
    TitleZáklady marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2013
    Phys.des.255 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4208-3 298.00 Kč
    NotePoznámky
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.138 * 658.8 * (035)
    AnnotationPrvní kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu produktu, ceně, komunikaci a
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 312671Půjčovna literaturymístní sklad
    J 312671 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.