Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author) Title Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2013 Phys.des. 255 s. : il., portréty ; 24 cm ISBN 978-80-247-4208-3 298.00 Kč Note Poznámky Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 * 658.8 * (035) Annotation První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu produktu, ceně, komunikaci a Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 312671 Půjčovna literatury místní sklad J 312671 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1