Number of the records: 1  

Televizní zpravodajství jako paradox

  1. Author Lapčík, Marek, 1973- (Author)
    TitleTelevizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík
    Obálkový a hřbetní názevTelevizní zpravodajství jako paradox - jak (ne)rozumět zpravodajství I.
    Other corp. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012
    Phys.des.333 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3326-4 269.00 Kč
    EditionKultura, média, komunikace
    Series/heading Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace
    NoteV prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy)
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické, francouzské, německé, ruské a španělské resumé
    Subj. Headings televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 324363/IPůjčovna literaturymístní sklad
    Televizní zpravodajství jako paradox

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.