Number of the records: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Author Kim, W. Chan (Author)
    TitleStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi
    Uniform title Blue ocean strategy. Česky
    Other author Mauborgne, Renée (Author)
    Grusová, Irena (Translator)
    Somogyi, Petr (Translator)
    Issue2. rožšířené a aktualizované vydání
    Issue stat.Praha : Management Press, 2015
    Phys.des.283 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7261-295-6 Kč 459.00
    EditionKnihovna světového managementu ; sv. 39
    Series/heading Knihovna světového managementu
    NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings segmentace trhu * strategický management * konkurenceschopnost * inovace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC339.138.017 * 005.21 * 339.137.2 * 330.341.1 * (035)
    AnnotationVe snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 340183Půjčovna literaturymístní sklad
    Strategie modrého oceánu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.