Number of the records: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. Author Jesenský, Daniel (Author)
    TitleMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Portion of titlePOP, POS, in-store, shopper marketing
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Grada, 2018
    Phys.des.504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0252-5 Kč 495.00
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 366.1 * 339.37 * (048.8:082)
    AnnotationPlnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 363292Půjčovna literaturymístní sklad
    J 363292 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingová komunikace v místě prodeje

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.