Number of the records: 1  

Sportovní marketing

  1. Author Kunz, Vilém, 1974- (Author)
    TitleSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Grada Publishing, 2018
    Phys.des.173 stran : ilustrace ; 24 xcm
    ISBN978-80-271-0560-1 Kč 269.00
    NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings sportovní management * ekonomika sportu * marketing * reklama a propagace * sponzorství
    Form, Genre monografie
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC796.062 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 338.246.027 * (048.8)
    AnnotationPublikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 365790Půjčovna literaturymístní sklad
    Sportovní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.