Number of the records: 1
Moderní retail marketing
Autor Jaderná, Eva (Autor) Název Moderní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová Další autor Volfová, Hana (Autor) Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2021 Fyz.popis 234 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-1384-2 Kč 329.00 Poznámky Obsahuje bibliografii Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * maloobchod * elektronický obchod Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 658.8:316.77 * 339.37 * 339:004.738 * (075) Anotace Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 398758 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 02.12.2024)
Number of the records: 1