Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. Author Tahal, Radek, 1970- (Author)
    TitleMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Issue2. vydání
    Issue stat.Praha : Grada Publishing, 2022
    Phys.des.293 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3535-6 Kč 489.00
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8.012.12 * (048.8:082)
    AnnotationNové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 407875Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (until 25.07.2024)
    Marketingový výzkum
    Marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.