Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    TitlePsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Issue5., rozšířené a aktualizované vydání
    Issue stat.Praha : Grada Publishing, 2023
    Phys.des.360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3654-4 Kč 549.00
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 159.98:659.1 * 658.8:316.77 * (048.8:082)
    AnnotationPublikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 410745Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklama
    Psychologie reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.