Number of the records: 1  

Síla médií a jak ji měřit

  1. TitleSíla médií a jak ji měřit
    Cover TitleSíla médií -a jak ji měřit
    Issue stat.Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000
    Phys.des.26 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1265-8
    NoteObálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Translation ofPower of the media and how to measure it
    Subj. Headings masmédia * public relations * mediální obraz * 7 public relations * 7 mass media
    Keywordsmediální hodnocení
    Form, Genre příručky * 7 handbooks and manuals
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.3 * 659.4 * 316.776.3 * (035)
    AnnotationBrožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu.. Metodická příručka pro pracovníky v oboru public relations. Věnuje se hodnocení a ovlivňování obrazu příslušné instituce v médiích.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.