Number of the records: 1  

Marketingové řízení v praxi

  1. Author (Author)
    TitleMarketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš]
    Other author Baudyš, Adolf (Translator)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : SNTL, 1971 (Brno : Tisk 2)
    Phys.des.162 s. ; 21 cm
    ISBNKčs 18,00
    EditionŘada ekonomické literatury
    Series/headingŘada ekonomické literatury
    NoteObálka: Vladislav Jacák. 6200 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Určeno pracovníkům organizací zahraničního obchodu, pracovníkům ve všech výrobních a obchodních organizacích, ... pro pracovníky nadpodnikových orgánů a studující škol ekonomického směru
    Translation ofPractical approach to marketing management
    Subj. Headings marketingový management * marketing * výrobky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8.012.1
    AnnotationPojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Marketingové řízení v praxi

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.