Number of the records: 1  

Marketingové komunikace a firemní strategie

  1. Author Pavlů, Dušan, 1948- (Author)
    TitleMarketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv
    Issue stat.Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004
    Phys.des.130 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7318-178-9
    EditionMalá edice FMK
    Series/headingUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací. Malá edice
    NoteDOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * 7 communication in marketing * 7 advertising
    Form, Genre sborníky * 7 papers
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * (062.552)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Marketingové komunikace a firemní strategie

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.