Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Hesková, Marie, 1948- (Author)
    TitleZáklady marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol.
    Issue1. vyd.
    Issue stat.V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
    Phys.des.94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
    ISBN80-7040-719-0
    NoteAnglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * 339.138 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.