Number of the records: 1  

Marketing of agriculture in developing countries

  1. Author Havel, Jiří, 1933- (Author)
    TitleMarketing of agriculture in developing countries / author Jiří Havel ; co-author Petra Holíková
    Other author Chaloupková, Petra (Author)
    Issue stat.Prague : Czech University of Agriculture, Institute of Tropics and Subtropics, 2006
    Phys.des.108 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-213-1529-6 Kč 170,00
    Note50 výt.. Terminologický slovník. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno studentům Institutu tropů a subtropů
    Subj. Headings ekonomika zemědělství - rozvojové země * marketingový management - rozvojové země * 7 economics of agriculture - developing countries * 7 marketing management - developing countries
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC338.43.01 * 658.8:005 * (1-773) * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageEnglish
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Marketing of agriculture in developing countries

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.