Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. Author Malý, Václav (Author)
    TitleMarketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý
    Název v tirážiMarketingový výzkum - Teorie a praxe
    Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Praha : Oeconomica, 2004
    Phys.des.181 s. ; 30 cm
    ISBN80-245-0761-7 Kč 123,00
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Subj. Headings marketingový výzkum * 7 marketing research
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.52 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.