Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Author Rošický, Stanislav, 1942- (Author)
    TitleZáklady marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický
    Other corp. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu
    Issue2. vyd.
    Issue stat.Hradec Králové : Gaudeamus, 2004
    Phys.des.111 s. ; 21 cm
    ISBN80-7041-786-2
    Note500 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.