Number of the records: 1
Strategický marketing
Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Title Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček Other author Janeček, Petr (Author) Issue 3. přepracované a rozšířené vydání Issue stat. Praha : Grada Publishing, 2023 Phys.des. 428 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3722-0 Kč 599.00 Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings strategický marketing Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.21 * (048.8) Annotation Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 415922 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama vypůjčený (until 26.10.2024)
Number of the records: 1