Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Author Malý, Václav Title Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autor textu Václav Malý Varying form of title MG_412 Marketingový výzkum Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue stat. Praha : [Oeconomica], 2002 Phys.des. 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (12 s.) ISBN 80-245-0359-X (příloha) Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Název z příručky Příloha obsahuje bibliografii Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM UDC 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Audiovisual and electronic resources Call number Location Sublocation Info T 275 Všeobecná studovna depozitář In-Library Use Only
Number of the records: 1