Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Author Ftorek, Jozef, 1973- (Author)
    TitlePublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Portion of titleJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Issue3., rozš. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2012
    Phys.des.215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3926-7 298.00 Kč
    EditionKomunikace
    Series/heading Komunikace (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.4 * 316.772.4 * 32.019.5 * (035)
    AnnotationNové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 302612Půjčovna literaturymístní sklad
    Public relations jako ovlivňování mínění

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.