Number of the records: 1  

Marketing management

  1. Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
    TitleMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]
    Other author Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
    Issue14. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2013
    Phys.des.814 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN978-80-247-4150-5 2290.00 Kč
    NoteGlosář
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Translation ofMarketing, management
    Subj. Headings marketingový management
    Form, Genre učebnice
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC(075)
    AnnotationČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count3, currently available 3
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 314975Půjčovna literaturymístní sklad
    J 314975 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 314975 bPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketing management

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.