Number of the records: 1  

Myšlenkové mapy pro studenty

  1. Author Černý, Michal, 1987- (Author)
    TitleMyšlenkové mapy pro studenty : učte se efektivně a nastartujte svou kariéru / Michal Černý, Dagmar Chytková
    Other author Chytková, Dagmar, 1985- (Author)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Brno : BizBooks, 2014
    Phys.des.166 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0267-8 269.00 Kč
    Subj. Headings myšlenkové mapy * rozvoj myšlení * učení
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC159.95:003.63 * 159.955 * 159.953 * 371.322 * (035)
    AnnotationSchopnost učit se efektivně a pamatovat si spoustu informací můžete stále zlepšovat. Myšlenkové mapy jsou výborným nástrojem pro studenty, protože rozvíjí kreativitu a zajišťují přechod od memorování k pochopení učiva. Neslouží primárně k tomu, aby se člověk dobře naučil na zkoušky, ale měly by rozvíjet myšlení jako takové. Schopnost rychlé analýzy, hledání systému a souvislostí nebo třeba práce s asociacemi jsou důležité pro život a práci po škole. Autoři se věnují především oblastem, které souvisejí s vysokoškolským studiem. Na příkladech popisují, jak pomocí myšlenkových map: číst odborné texty psát odborné texty psát poznámky z přednášek dělat zápisky z humanitních knih a článků dělat zápisky z přírodovědných knih a článků připravovat prezentace organizovat čas pracovat na projektech a mnoho dalšího. Kniha bude zdrojem inspirace pro každého, kdo se rozhodne myšlenkové mapy na vysoké škole využívat. Další zdroj informací představuje web Myslenkove-mapy.cz nebo knihy Tonyho Buzana Rychlé čtení, Trénink paměti, Používejte hlavu, Myšlenkové mapy a Myšlenkové mapy v byznysu.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 329165Půjčovna literaturymístní sklad
    J 329165 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Myšlenkové mapy pro studenty

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.